marți, 18 iunie 2013

Ce fac dupa? Ce vreau!

Salut! Eu sunt Ionut si in vara asta termin liceul. Am invat la un liceu tehnic din Iasi. “Am invat” e un mod de a spune. De fapt nu am avut prea mare legatura cu scoala. Ca mine sunt majoritatea colegilor. De ce? Pentru ca aproape nimeni nu a facut ceea ce a facut din placere ci din obligatie. Nu-mi plac orele de Limba romana, nici prietenilor mei nu le plac si probabil ca nici profesoarei nu-i plac.

Ne strangeam cu totii intr-o sala pentru ca “trebuia”. Trebuia sa mergem la scoala pentru ca asa voiau parintii, pentru ca trebuia sa invatam si noi ceva, fie ca ne placea sau nu. Profesorii trebuiau sa vina la serviciu nu pentru ca le placea ceea ce faceau ci pentru ca nu aveau incotro. Prin urmare nimeni nu si-a facut treaba.

Acum am bacalaureatul. Toti ma intreaba ce fac dupa? Cea mai intalnita varianta e facultatea. Asta daca iau examenele. Daca nu, gasirea unui loc de munca. Intrebarea e: ce sa lucrezi daca nu stii nimic si nici experienta nu ai?

Am ajuns la o concluzie simpla. Sa poti face ce va trebui e sa stii cum sa faci acel lucru. Iar ca sa inveti cum se face trebuie sa-ti placa. Ce vreau sa fac dupa? Vreau sa fac ce-mi place.

Am auzit de niste cursuri organizate vara asta de o asociatie din Iasi. Cursuri de operare pe masini cu comanda numerica si cursuri de engleza. Cred ca sunt primele cursuri pe care le voi urma pentru ca vreau eu si nu pentru ca vor altii. Si mai cred ceva. Cred ca imi va placea. Iar daca imi va placea voi face tot efortul sa invat si sa aplic ceea ce invat.

Daca mai sunt persoane ca mine, iata cateva informatii despre aceste cursuri. Programul se numeste “Scoala TEACHING” si se desfasoara in perioada 5-23 august 2013. Inscrierile se fac pana pe 19 iulie completand formularulde inscriere, iar taxa de participare este de 55 de lei. Ne  vedem acolo!
Pentru mai multe detalii acceseaza www.teach-ing.ro!

Ionut este un personaj imaginar, dar ca el,se regasesc multi tineri in povestea de mai sus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu