marți, 9 aprilie 2013

Obiceiurile Performerilor de TOP!

Aveam acel sentiment bine cunoscut… ca puteam sa fac mai mult.
Daca tu nu ai avut astfel de zile niciodata, atunci ori nu prea te intereseaza rezultatele tale, ori traiesti in spatiu :)
Dar daca ai avut… si vrei ca acele momente sa devina mult mai rare…
In masura in care se intampla o singura data, poti trai cu asta, dar daca se repeta o data, de doua ori… de n ori… sentimentul acesta are potentialul de a eroda stima de sine si increderea ca poti face acele lucruri care sunt importante pentru tine si pentru viata ta.
De prea multe ori mi s-a intamplat in trecut sa fiu spectactor in filmul vietii mele.
In multe zile aveam senzatia ca ziua “mi se intampla”… adica era ca si cum m-as fi urcat intr-un tren care mergea pe sine intre 2 gari si eu nu ma puteam da jos daca nu imi convenea directia sau viteza. Ma lua dintr-o statie la inceputul zilei si ma ducea pana in cea de a doua statie, timp in care eu ma percepeam ca fiind total lipsit de putere.
Ceea ce vreau sa iti prezint in continuare are darul sa iti dea posibilitatea sa tragi semnalul de alarma si sa te dai jos din tren daca nu iti convine, sau sa schimbi macazul si directia sau sa te urci in trenul cel mai potrivit pentru tine!
Pentru ca nu e sentiment mai dureros decat sa simti cum iti dai puterea altora si la fel, nu exista un sentiment mai integrator decat sa simti cum iti iei TOATA puterea inapoi si cum sinele tau se reintregeste.
Ok, bun… si cum iti iei puterea inapoi si cum stii care sunt cele mai importante lucruri pentru tine si viata ta?
Tot ce ai nevoie sa faci este sa modelezi comportamentul performerilor de top si sa preiei de la acestia acele obiceiuri care creeaza valoare pe termen lung si iti cresc calitatea vietii.
Citeste articolul integral aici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu