miercuri, 21 august 2013

Hambarul lu' Eustache



Astăzi, Fermierul Eustache a avut în gând un mare plan.

Astfel, şi-a luat salopeta şi ciubotele de lucru, a intrat de dimineaţă în hambar şi şi-a gheboşit spatele lucrând de zor. Îl auzeam cum bombănea calcule precise şi lua în considerare fiecare amănunt. Noi am încercat să ţinem pasul, însă ...în zadar ne-am fâţâit în stânga şi în dreapta căci nea Eustache al nostru' îi un gospodar tare fâşneţ.

Şi până la urmă, pentru ce atâta agitaţie?
Păi.. va rugăm să luaţi aminte că de astăzi puteţi achiziţiona făină de peşte la un preţ special.

Şi uite aşa, ne-am trezit cu 50 saci pregătiţi de nea Eustache din al lui hambar, la un preţ pentru toate buzunarele!

Noi ne-am conformat şi am adunat toată echipa la dispoziţia ta! Tu, da-ne un like!

Te aşteptăm cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu