duminică, 14 octombrie 2012

Bun venit in TEACHING!

    In ultimile saptamani TEACHING-ul s-a pregatit pentru primirea noilor membri.  Coordonatorul acestui proiect, un tip foarte entuziast, Alin, a muncit din greu pentru a duce la bun sfarsit responsabilitatea asumata.

    Cu fiecare zi ce trecea, totul lua amploare, totul prindea contur, rubricile formularului de inscriere se umpleau cu datele candidatilor. Eram fericiti sa vedem ca munca noastra da roade.

    Dupa doua saptamani in care cei doritori sa ni se alature au avut posibilitatea de a se inscrie, a sosit timpul sa fie contactati pentru a fi programati la interviu. Asa ca joi, fiecare din cei inscrisi a fost sunat si programat la interviu, vineri sau sambata.

    Au fost doua zile frumoase, in care am avut fel si fel de intamplari, de trairi. Am intalnit oameni foarte energici, foarte entuziasti care exprimau tot ce simteau dar si  oameni foarte calmi. Fiecarea a avut ceva de impartasit, despre fiecare ne-am facut cate o parere care ne-a ajutat in selectia facuta. Pentru unii ne-a fost usor sa stabilim daca vom fi colegi sau nu cu ei, dar la unii a trebuit o mica dezbatere, iar in majoritatea acestor cazuri am hotarat sa le acordam o sansa.

    Le uram bun venit celor selectati, le vom oferi tot sprijinul necesar in dezvoltarea personala si profesionala si asteptam sa vedem „cresterea” lor.  Va fi o perioda frumoasa atat pentru ei, pentru ca au sansa de a se integra intr-un colectiv frumos, bine organizat cat si pentru membrii TEACHING pentru ca vom avea cu siguranta de invatat lucruri noi de la ei.

    Bun venit! :)

Un comentariu:

  1. Echipa TEACHING mi-a facut seara minunata si mi-a adus un zambet spunandu-mi ca am fost acceptata in echipa lor . In curad o sa ma bucur si o sa iau parte la intreaga lor activitate. Va multumesc si suneti minunati !

    RăspundețiȘtergere