luni, 14 octombrie 2013

Drumulspre success incepe la BUZZ!Camp




 
Vrei sa ai succes? Vrei sa lucrezi intr-o companie de top? Vrei sa intalnesti si sa stai de vorba cu oameni de succes?
Daca raspunsul tau este “DA” la cel putin una dintre intrebari, atunci te asteptam la BUZZ!Camp! De ce? Pentru ca este cel mai complet si complex eveniment de dezvoltare personala si profesionala, adresat tinerilor cu potential.

Intra pe www.buzzcamp.ro/event, afla cand venim in orasul tau si inscrie-te acum! In cadrul conferintelor iti aducem cei mai buni speakeri, traineri, vedete si reprezentanti ai companiilor de top, care sa-ti impartaseasca din know-how-ul si experienta lor. Mai mult, ti-am pregatit workshop-uri pe teme actuale de dezvoltare personala si orientare in cariera, care te vor ajuta sa faci inca un pas in drumul tau spre succes.
Inscrie-te acum! Doar cei mai buni 300 dintre inscrisi vor fi selectati pentru a participa la eveniment.
Vino, fii activ in timpul evenimentului si poti castiga o tableta! Nu uita sa le spui si prietenilor!

Mesajul lui Ivan Patzaichin, Ambasadorul BUZZ!Camp, pentru tine:

“Nu există o rețetă universală a performanței, dar pe mine m-a ajutat faptul că am fost constant în tot ce am făcut și nu m-am descurajat. Aproape toate succesele mele au început prin a fi eșecuri. Prima dată când am urcat într-o canoe am căzut în primele 30 de secunde. Dar m-am urcat înapoi în barcă. Și, de fiecare dată când am căzut, în viață sau în competiții, am făcut la fel. Însă fiecare trebuie să-și găsească motivația proprie. Iar asta nu e valabil doar pentru sport. Dacă aș fi rămas în Deltă, aș fi fost cel mai bun pescar!”.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu